Bezorgen
"Wel zo handig: Jouw bestelling direct verzonden vanuit ons eigen magazijn"
Alles wat je via onze website bestelt, hebben wij op voorraad en verzenden we direct vanuit ons eigen magazijn. Bestel je op werkdagen vóór 17:00 uur, dan sturen we je bestelling nog dezelfde dag op. Bestellingen na 17:00 uur worden de volgende werkdag verzonden.
Let op: Zware palletzendingen, zoals ankerkettingen, of lange zendingen (bijvoorbeeld kano’s of masten langer dan 175 cm) kunnen niet met de reguliere post worden verstuurd. Deze zendingen worden meestal een werkdag later door de vervoerder opgehaald.
Extra informatie over bezorgen:
Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?
Op werkdagen wordt je bestelling direct verzonden. Aan het einde van de werkdag worden de bestellingen opgehaald door de bezorgdienst, die de meeste pakketten de volgende dag levert. Binnen Nederland wordt ongeveer 97% van de bestellingen de volgende dag afgeleverd. Zendingen naar België komen meestal ook de volgende dag aan.
Verwachte overkomstduur:
maandag voor 17:00 besteld, zelfde dag verzonden >> dinsdag in huis
dinsdag voor 17:00 besteld, zelfde dag verzonden >> woensdag in huis
woensdag voor 17:00 besteld, zelfde dag verzonden >> donderdag in huis
donderdag voor 17:00 besteld, zelfde dag verzonden >> vrijdag in huis
vrijdag voor 17:00 besteld, zelfde dag verzonden >> zaterdag in huis
zaterdag besteld, direct maandag verzonden >> dinsdag in huis
zondag besteld, direct maandag verzonden >> dinsdag in huis
Let op: De post probeert alle pakketten de volgende dag te bezorgen. Helaas kan het soms gebeuren dat een pakket vertraging oploopt, hier hebben we helaas geen invloed op. Mocht je bestelling vertraging oplopen, dan vragen we om je begrip. Is je bestelling na twee dagen nog niet geleverd? Neem dan contact met ons op, zodat we actie kunnen ondernemen.
Met welke bezorgdienst versturen jullie?
We versturen je bestelling (met uitzondering van palletzendingen en lengtevracht) standaard met DHL.
Over het algemeen zijn we tevreden met DHL. Natuurlijk kan de service per regio en chauffeur verschillen, en het kan zijn dat jouw ervaring anders is. Als je absoluut niet wilt dat we je bestelling met DHL verzenden, laat het ons dan weten door op de orderbevestiging te reageren. We kunnen je bestelling dan via PostNL verzenden. Houd er wel rekening mee dat we de zending dan apart moeten wegbrengen, terwijl andere zendingen standaard bij ons worden afgehaald. Op drukke dagen kan het ook voorkomen dat we de lichtingstijd van PostNL niet halen, waardoor de zending een dag langer onderweg zal zijn.
Heb je geen sterke voorkeur? Dan verzoeken we je om geen gebruik te maken van deze optie, zodat we je bestelling zo efficiënt mogelijk kunnen verwerken.
Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?
Zeker! Tijdens het bestellen kun je een ander afleveradres opgeven. Daarnaast is het voor de meeste artikelen mogelijk om ze te laten bezorgen bij een DHL-servicepunt bij jou in de buurt. Let op: voor afwijkende pakketten, zoals palletzendingen, lengtevracht en brievenbuspost, is deze optie niet beschikbaar.
Kan ik de bestelling ook bij jullie afhalen?
Servicebalie
Artikelen bij ons afhalen is zeker mogelijk. We hebben een servicebalie waar je artikelen kunt bekijken en kopen. Wil je iets afhalen? Dan hoef je je bestelling niet via de website te plaatsen. De artikelen worden ter plaatse uit ons magazijn gehaald, en je kunt langskomen tijdens onze openingstijden.
Reserveren
Weet je al wat je nodig hebt? Stuur ons een bericht met de gewenste artikelen, dan reserveren we ze en leggen we ze alvast klaar. Standaard houden we reserveringen 2 dagen vast, maar laat het ons weten als je later wilt langskomen. Ter plaatse kunnen we altijd nog wijzigingen doorvoeren.
Betalen
Betalen kan zowel met pin als contant.
Mijn bestelling is vertraagd bij de post. Wat nu?
Het is natuurlijk erg vervelend als je bestelling vertraging oploopt. Als je bestelling na 2 dagen nog steeds niet is afgeleverd, neem dan gerust contact met ons op. Wij houden dan de zending voor je in de gaten en nemen contact op met de bezorgdienst.
We raden aan om zelf geen contact op te nemen met de bezorgdienst, omdat ze vragen dat alleen de verzender contact met hen opneemt. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk bij je wordt bezorgd.