Klantenservice
Heb je een vraag of wil je meer informatie? Je kunt natuurlijk altijd contact met ons opnemen. Kijk wel eerst even of je vraag tussen onze veelgestelde vragen staat.
Assortiment
Kunnen jullie me adviseren over een product?
Leveren jullie artikelen die niet op de website staan?
Kan ik een artikel van de website bestellen die momenteel niet op voorraad is?
Via de website kunnen artikelen die niet op voorraad zijn, niet besteld worden.
Wanneer je wilt weten wanneer een artikel weer wordt verwacht, dan kun je een bericht sturen via het contactformulier.
Houd er wel rekening mee dat de meeste artikelen minimaal een levertijd zullen hebben van een aantal weken. Ook is het voor ons vaak lastig om een precieze levertijd te geven, omdat we hierbij afhankelijk zijn van toeleveranciers.
Omdat we eerst moeten uitzoeken wat de verwachte levertijd zal zijn, vragen we om hier niet telefonisch contact over op te nemen.
Bestellen
Kunnen jullie me helpen bij mijn keuze?
Het plaatsen van mijn bestelling is niet gelukt, wat nu?
Wanneer het niet is gelukt om de bestelling af te ronden, dan kun je de bestelling gerust opnieuw plaatsen of je kunt deze later alsnog afronden via de betaalherinnering die onze betaalprovider per e-mail stuurt.
Bij het opnieuw plaatsen van een bestelling komt het soms voor dat voorraad niet meer beschikbaar lijkt. Dit komt dan doordat de voorraad nog voor de niet afgeronde bestelling is gereserveerd. Het kan dan ongeveer 30 minuten duren voordat de voorraad weer beschikbaar is.
Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Een bestelling wijzigen of annuleren is mogelijk door een bericht te sturen via het contactformulier of door per e-mail te reageren op de orderbevestiging. Probeer de wijziging door te geven voordat de bestelling door ons is verwerkt. Nadat de bestelling is ingepakt, kan het zijn dat we deze niet meer kunnen onderscheppen.
Ik heb een andere vraag over bestellen.
Ruilen en retourneren
Kan ik artikelen ruilen of retourneren?
Je kunt artikelen zowel ruilen als retourneren binnen een zichttermijn van 14 dagen. De bedenktijd begint op het moment dat de bestelling is afgeleverd.
Meer informatie over ruilen en retourneren vind je hier.
Hoe kan ik een bestelling ruilen of retourneren?
Ik heb een andere vraag over ruilen of retourneren.
Langskomen
Kan ik mijn bestelling ophalen?
Ons afhaaladres is:
Havenstraat 83
1948NP Beverwijk
Hebben jullie een fysieke winkel?
Openingstijden
dinsdag: 10:00–17:00
woensdag: 10:00–17:00
donderdag: 10:00–17:00
vrijdag: 10:00–17:00
zaterdag: Gesloten
zondag: Gesloten
Bezorgen
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Bij Kuipers Nautic gaan we net zolang door tot alle bestellingen welke die dag verzonden moeten worden ook echt verzonden zijn. Alle artikelen die in onze webshop zijn te bestellen zijn bij ons op voorraad, zodat we direct kunnen uitleveren en niet afhankelijk zijn van toeleveranciers.
Nadat een bestelling door ons is overgedragen aan de bezorger zijn we wel afhankelijk van de bezorger. Gelukkig biedt de bezorger het pakket in de meeste gevallen al de volgende dag aan. Het kan echter ook voorkomen dat het iets langer duurt. Aan de hand van onderstaand schema kun je bepalen wanneer je je bestelling in de meeste gevallen thuis kunt verwachten.
Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?
Op werkdagen worden alle pakketten die die dag voor 17:00 uur zijn geplaatst, dezelfde dag nog verzonden. We zorgen ervoor dat alles wat besteld kan worden bij ons op voorraad is en dus ook echt direct verzonden zal worden.
De meeste pakketten worden de volgende dag al door de post afgeleverd. Dat de post de bestelling de volgende dag al zal afleveren kunnen we echter niet beloven, omdat we hier geen invloed op hebben.
Wat moet ik doen wanneer mijn pakketje vertraging heeft?
Wanneer de zending vertraging oploopt bij de post dan vragen we om geduld te hebben en de track en trace in je verzendbevestiging in de gaten te houden. Zolang de laatste scan niet ouder is dan 2 dagen dan kun je er vanuit gaan dat het pakket ondanks dat het vervelend is dat deze later komt, nog wel naar je onderweg is.
Merk je dat je zending te lang niet is gescand, neem dan contact met ons op via ons via het contactformulier en stuur hier je bestelnummer door. We zullen dan contact opnemen met de bezorgdienst en ons best doen om de zending alsnog zo snel mogelijk bij je te laten bezorgen.
Ik heb een andere vraag over bezorgen.
Contact
Contact per e-mail
Telefonisch contact
Kijk voordat je belt eerst even bij de veelgestelde vragen. Wanneer je vraag er niet bij staat, dan kun je ons van maandag t/m vrijdag van 10:00 tot 17:00 uur bereiken op +31 (0)25 176 9156.
Doordat we in een klein team werken komt het soms voor dat we de telefoon niet direct kunnen opnemen. Probeer het in dat geval op een later tijdstip nog een keer of stuur ons een bericht via het contactformulier.
Adresgegevens magazijn en afhaalbalie
Havenstraat 83
1948NP Beverwijk
Let op: Langskomen kan alleen tijdens openingstijden. Indien gewenst kun je vooraf per e-mail of via ons contactformulier doorgeven voor welke artikelen je langs wilt komen, zodat we deze kunnen reserveren en klaarleggen.