Bestellen

Veel gestelde vragen over bestellen

Hoe kan ik artikelen bestellen?

Online bestellen bij Kuipers Nautic doe je eenvoudig in slechts 3 stappen:

1. Uitzoeken
Voeg je artikelen toe aan de winkelmand door op de categorie of op de productpagina op de oranje bestelknop te klikken.

2. Winkelmand
Ga naar de winkelmand en controleer of je geen artikelen bent vergeten.

3. Bestellen
Klik via de winkelmand op bestellen. Vul je gegevens in en plaats je bestelling.

 

Lukt het niet om via de website te bestellen? Stuur je bestelling dan per e-mail door naar info@kuipersnautic.nl.

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Een bestelling wijzigen of annuleren is mogelijk door een email te sturen naar info@kuipersnautic.nl. Probeer de wijziging door te geven voordat de bestelling door ons is verwerkt. Nadat de bestelling is ingepakt, kan het zijn dat we deze niet meer kunnen onderscheppen.

Kunnen jullie mij helpen bij het maken van mijn keuze?

Wanneer je hulp nodig hebt bij het maken van je keuze, dan kan je ons een email sturen naar info@kuipersnautic.nl. Geef ook even je telefoonnummer aan ons door, zodat we je eventueel kunnen bellen als dat handiger is.

Het plaatsen van mijn bestelling is niet gelukt, wat nu?

Wanneer het niet is gelukt om de bestelling af te ronden, dan kan je de bestelling gerust opnieuw plaatsen of je kunt deze later alsnog afronden via de betaalherinnering die onze betaalprovider per e-mail stuurt.

Bij het opnieuw plaatsen van een bestelling komt het soms voor dat voorraad niet meer beschikbaar lijkt. Dit komt dan doordat de voorraad nog voor de niet afgeronde bestelling is gereserveerd. Het kan dan ongeveer 30 minuten duren voordat de voorraad weer beschikbaar is.

© 2024 Kuipers Nautic. Alle rechten voorbehouden.