Bezorgen

Veel gestelde vragen over bezorgen

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bij Kuipers Nautic gaan we net zolang door tot alle bestellingen welke die dag verzonden moeten worden ook echt verzonden zijn. Alle artikelen die in onze webshop zijn te bestellen zijn bij ons op voorraad, zodat we direct kunnen uitleveren en niet afhankelijk zijn van toeleveranciers.

Nadat een bestelling door ons is overgedragen aan de bezorger zijn we wel afhankelijk van de bezorger. Gelukkig biedt de bezorger het pakket in de meeste gevallen al de volgende dag aan. Het kan echter ook voorkomen dat het iets langer duurt. Aan de hand van onderstaand schema kun je bepalen wanneer je je bestelling in de meeste gevallen thuis kunt verwachten.

Wat is de verwachte overkomstduur?

maandag voor 17:00u besteld >> maandag verzonden >> dinsdag in huis
dinsdag voor 17:00u besteld >> dinsdag verzonden >> woensdag in huis
woensdag besteld >> woensdag verzonden >> donderdag in huis
donderdag voor 17:00u besteld >> donderdag verzonden >> vrijdag in huis
vrijdag voor 17:00u besteld >> vrijdag verzonden >> zaterdag in huis
zaterdag besteld >> maandag verzonden >> dinsdag in huis
zondag besteld >> maandag verzonden >> dinsdag in huis

*Let op: De post probeert alle pakketten de volgende dag af te leveren, maar het kan helaas soms voorkomen dat een pakket toch vertraging oploopt. We vragen om hier rekening mee te houden en begrip voor te hebben.

Wat moet ik doen wanneer mijn pakketje vertraging heeft?

Wanneer de zending vertraging oploopt bij de post dan vragen we om geduld te hebben en de track en trace in je verzendbevestiging in de gaten te houden. Zolang de laatste scan niet ouder is dan 2 dagen dan kun je er vanuit gaan dat het pakket ondanks dat het vervelend is dat deze later komt, nog wel naar je onderweg is. Merk je dat je zending te lang niet is gescand, neem dan contact met ons op via ons contactformulier en stuur hier je bestelnummer door. We zullen dan contact opnemen met de bezorgdienst en ons best doen om de zending alsnog zo snel mogelijk bij je te laten bezorgen.

Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?

Bijna alle pakketten worden bezorgd met DHL. Pakketten die buiten de reguliere afmetingen vallen (langer dan 175 cm of zwaarder dan 31,5 kg), worden door een andere bezorgdienst afgeleverd. Wilt u uw bestelling door een andere vervoerder laten verzenden? Neem dan even contact met ons op. Zelf transport regelen is eventueel ook mogelijk.

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland & België

  • Vanaf 75 euro: Gratis
  • Van 10 tot 75 euro: 3,95 euro
  • Tot 10 euro: 5,95 euro


Duitsland

  • Vanaf 150 euro: Gratis
  • Tot 150 euro: 6,95 euro


Overige EU landen

  • Vanaf 150 euro: Gratis
  • Tot 150 euro: 9,95 euro

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Geen probleem. Je kunt je bestelling bij iemand anders, op je werk of op 1 van de afhaallocaties van de bezorger laten bezorgen.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben?

Wanneer je niet thuis bent op het moment dat je bestelling wordt bezorgd zal de bezorger proberen om je bestelling bij buren af te leveren. We adviseren om tijdens het bestellen voor een afhaallocatie te kiezen wanneer je niet zeker weet of je thuis zult zijn.

Is mijn bestelling online te volgen?

Het zelf online volgen van je bestelling is mogelijk. Nadat je bestelling door ons is ingepakt ontvang je een verzendbevestiging met track en trace link. Via deze link kun je zien waar je bestelling zich bevindt en wanneer je bestelling ongeveer zal worden afgeleverd.
© 2024 Kuipers Nautic. Alle rechten voorbehouden.